Direct aanmelden

De kosten van KIJKsluiter in 2022

KIJKsluiter wordt zonder winstoogmerk ter beschikking gesteld. KIJKsluiter wordt financieel ondersteund door de overheid, op voorwaarde dat de zorg ook een steentje bijdraagt. Door een KIJKsluiter account af te sluiten, kunt u niet alleen gebruik maken van alle distributie mogelijkheden van KIJKsluiter, maar draagt u ook bij aan de maatschappelijke beschikbaarheid van KIJKsluiter. De kosten voor een KIJKsluiter distributie account bedragen:

Apotheek
€615,- per jaar

Huisarts
€210,- per jaar

Ziekenhuis
€615,- per jaar voor een poliklinische apotheek
€2.500,- per jaar voor het hele ziekenhuis (exclusief koppelingskosten voor een patiëntenportaal)
€3.000,- per jaar voor een account gekoppeld aan GIP op beeldscherm

Bij ieder account ontvangt u communicatiematerialen waarmee u KIJKsluiter onder de aandacht kunt brengen. Neem contact met ons op voor een offerte op maat bij specifieke behoeften voor distributie of koppeling aan andere applicaties.

Sinds 2021 zijn KIJKgesprek en KIJKbericht beschikbaar. Klik hier voor meer informatie. De kosten voor de aanvullende modules in 2022 bedragen (ongeacht het aanmeldmoment):

KIJKgesprek
€385,- per jaar

KIJKbericht
€490,- per jaar

Combinatie KIJKgesprek + KIJKbericht
€750,- per jaar

Vanaf 2022 zijn er twee nieuwe modules beschikbaar. Hier kunt u uw apotheek of praktijk nu alvast voor aanmelden.

GDS module

Met de GDS module kunnen uw patiënten, die een medicijnrol gebruiken, KIJKsluiter raadplegen door middel van een QR code op de zakjes van de medicijnrol. Vooralsnog is deze module uitsluitend beschikbaar voor de medicijnrollen van Spits.

De kosten voor de GDS module in 2022 bedragen €200,-

De veel gestelde vragen module

Met behulp van de module ‘Veel gestelde vragen’ kunt u een portaal met video’s over veel gestelde vragen in de apotheek beschikbaar stellen aan uw patiënten via een apotheek specifieke QR code of link. Ook kunt u de video’s distribueren via de online SDA.

De kosten voor deze module in 2022 bedragen €120,-

Neem voor meer informatie over deze modules contact met ons op.

Direct aanmelden

Implementatieondersteuning

Bent u benieuwd, of heeft u vragen over hoe u de KIJK-producten het beste in kunt zetten om nog efficiënter zorg op afstand te verlenen, neem dan contact met ons op voor extra ondersteuning op maat bij implementatie. U kunt ons het best bereiken per e-mail: info@stichtingkijksluiter.nl

Algemene Voorwaarden - Privacyverklaring

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!