11 maart 2021

Wilt u..

• Als eerste onze nieuwste video’s bekijken en voorzien van uw commentaar?
• Zo een belangrijke bijdrage leveren aan het verbeteren van de video’s?

Dan is het testpanel iets voor u! Wij zijn op zoek naar 8 tot 10 personen die deel willen uitmaken van een vast testpanel om de begrijpelijkheid van onze video’s te testen. Dat kunnen video’s zijn over uiteenlopende onderwerpen zoals het gebruik van medicijnen, corona, diabetes of andere ziektebeelden.

Hoe het werkt..

Als er een video getest kan worden zullen wij een oproep doen aan het testpanel per e-mail. Heeft u op dat moment zin en tijd om de video te bekijken, dan reageert u op deze oproep. Een video duurt nooit langer dan 5 minuten. U test aan de hand van een formulier en alleen als het u uitkomt. Als dank voor uw bijdrage ontvangt u bij iedere 5 geteste video’s een leuke attentie.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar mensen met een kritische blik die het leuk vinden om bij te dragen aan begrijpelijke, toegankelijke gezondheidsinformatie. Iedereen die beschikt over een computer/laptop met internetverbinding kan in principe meedoen.

Heeft u interesse? Neem dan contact met ons op via info@stichtingkijksluiter.nl